Які умови повернення товарів?

Повернути товар належної якості можна протягом 14 днів з моменту покупки — якщо дотримані наступні умови повернення товару:

  • Товар не використовувався.
  • Збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики.
  • Збережено розрахунковий документ з датою продажу.

Повернення коштів із банківської картки на картку Покупця здійснюється на протязі 3-х робочих днів з моменту отримання повернення.

Усі питання щодо повернення або обміну товарів вирішуються в індивідуальному порядку з менеджером.

Які переваги дає реєстрація на сайті?

Реєстрація дозволяє вам:

  1. Брати участь у програмі лояльності й накопичувати бали за покупки;
  2. Скористатися перевагами більш швидкого процесу оформлення замовлення;
  3. Перевіряти Вашу історію замовлень;
  4. Разом з тим у Вас з'являється можливість: одноразово надати дані, без яких неможливо здійснити покупку в інтернет-магазині. Для всіх наступних операцій дані зберігаються в електронній базі;
  5. Отримувати інформацію про розпродажі, нові надходження, акціях та інших заходах, які можуть бути цікаві клієнтам.
Як швидко опрацьовується замовлення?

Після оформлення замовлення на сайті:

  • наш менеджер зв`яжеться з Вами для уточнення деталей;
  • надішле реквізити для оплати;
  • якщо замовлення оплачене до 14:00, товар буде відправлений в той самий день, якщо після 14:00, замовлення буде відправлене на слідуючий день;
  • після відправлення замовлення Вам надійде смс-повідомлення із номером ТТН.
Який у вас графік роботи?

Менеджери нашого інтернет-магазину працюють по такому графіку:

  • Пн - Сб - з 8:00 до 18:00
  • Нд - з 8:00 до 15:00
  • Прийом замовлень он-лайн – ЦІЛОДОБОВО

Графік роботи складу:

  • Пн - Сб - з 8:00 до 16:00
  • Нд - з 8:00 до 13:00
Чи відрізняються ціни в інтернет-магазині polikorm.com.ua від цін в магазині?

Ні. Ціни в інтернет-магазині і в магазині «Полікорм» однакові. Винятком може стати наявність спеціальних акцій і пропозицій.

Чи потрібні мені логін і пароль для того, щоб замовити товар з сайту?

Ні, логін і пароль не обов’язкові. Замовлення можна здійснити і без реєстрації, зателефонувавши за контактними номерами телефонів в розмові з менеджером, або при спілкуванні з нами в viber, facebook, instagram.

Як я можу зробити замовлення?

Ви можете оформити замовлення за допомогою сайту, зв’язавшися з нами у соціальних мережах (facebook, instagram) або телефоном при спілкуванні з нашим менеджером.

По яким дням здійснюється відправлення товарів?

Відправка здійснюється тільки по передплаті щодня з понеділка по суботу.

Які документи потрібні для отримання товару?

Номер товарно-транспортної накладної Нової Пошти (номер ТТН).

Посвідчення особи (паспорт громадянина України або посвідчення водія).

Скільки часу потрібно чекати на своє замовлення?

1-3 дні (за умови наявності товару).

Зокрема, про орієнтовний час доставки можете дізнатись по контактному телефону у менеджера. А також матимете можливість відслідковувати рух свого товару, використовуючи номер транспортної накладної (смс або e-mail на вказані вами контактні дані).

Які способи оплати замовлення?
  • Оплата на картку ПриватБанку
  • Оплата на на розрахунковий рахунок

    Після того, як Ви здійснили оплату, потрібно відправити нам підтвердження будь-яким зручним способом (зателефонувавши, смс, повідомлення у Viber, на електронну пошту), вказавши номер замовлення, час, дату і суму.

  • Готівкою при отриманні (замовлення оплачується готівкою при самовивозі зі складу).
Які способи доставки товару?
  • "Нова пошта" доставка по Україні

    Відправка по передплаті.

    Доставку оплачує покупець при отриманні товару.

    Доставка безкоштовна, при замовленні товарів на сторінці яких присутній графічний інформер про безкоштовну доставку.

    Вартість та терміни доставки можна розрахувати самостійно на сайті: novaposhta.ua.

    Вартість доставки буде залежати від габаритів, ваги та суми, на яку буде застраховано товар.

    Оплата за доставку проводиться при отриманні товару. Час доставки 1-3 доби після відправки.

    Гарантії цілісності товару при транспортуванні забезпечуються службою доставки.

    Якщо при отриманні замовлення виявлено пошкодження упаковки, необхідно на місці вимагати скласти акт із вказівкою наявних пошкоджень і проінформувати кур'єрську службу. Всі стосунки між магазином і покупцем регулюються нормами законодавства України.

  • Самовивіз
  • Доставка власним транспортом по Дніпропетровській області (вартість доставки розраховується в індивідуальному порядку).
Яка фактична адреса вашого складу?

Ми чекаємо на Вас за адресою: смт. Петриківка, Дніпропетровська обл. вул. Дніпрова 4а.

Графік роботи складу:

  • Пн - Сб - з 8:00 до 16:00
  • Нд - з 8:00 до 13:00